Retourbeleid (NL)
Het is niet mogelijk gekochte templates en digitale producten of cursussen te retourneren of gebruik te maken van het herroepingsrecht. Digitale producten mogen uitgesloten worden van het herroepingsrecht, omdat deze producten na betaling direct in zijn volledigheid geleverd worden. De klant kan vervolgens het template in gebruik nemen en opslaan op zijn of haar computer. Retourneren is daardoor niet mogelijk.
Bij het plaatsen van een bestelling doe je nadrukkelijk afstand van jouw herroepingsrecht. Dit wordt op de volgende manieren aan je kenbaar gemaakt:
Op de afrekenpagina staat de volgende tekst: ‘Door deze bestelling te plaatsen, dit item te kopen en toegang te krijgen tot het online product erken je dat je afstand doet van je recht om deze aankoop te herroepen dan wel annuleren volgens de EU-wet op verkopen op afstand’.
Daarnaast is het volgende artikel opgenomen in de algemene voorwaarden:
6.9. Mocht in tegenstelling tot artikel 6.8 een consument via de website een bestelling plaatsen met betrekking tot de online producten en/of diensten zoals templates en/of cursussen, dan ziet de klant bij bestelling en betaling van het digitale product expliciet af van zijn/haar recht op herroeping. De klant kan zich dus in geen enkel geval beroepen op het herroepingsrecht. Restitutie is in geen geval mogelijk.
Hoe weet je zeker dat je de juiste template voor jou koopt?
Om je te helpen met jouw keuze help ik je zo goed mogelijk op weg met jouw keuze. In de beschrijving van een template staat bijvoorbeeld exact opgenoemd welke pagina’s in een template zitten en/of wat je nodig hebt voor een websitetemplate. Ook vermeld ik wat je zelf nog moet aanschaffen om het template werkend te krijgen. Daarnaast zijn er demo’s beschikbaar bij de Canva templates en WordPress thema’s. Zo krijg je een goed beeld van het template dat je wilt kopen. Als laatste is het aan te raden de volgende pagina te raadplegen:
Op deze pagina vind je een uitgebreide uitleg over de templates en Canva, zodat je vooraf exact weet wat je kan verwachten.
Wat te doen bij problemen?
Heb je een probleem met jouw bestelling, werkt iets niet of heb je een vraag? Dan probeer ik dat natuurlijk zo goed mogelijk op te lossen. Je mag altijd contact opnemen, maar probeer eerst de ‘Eerste hulp bij problemen’ pagina te raadplegen:
Kom je er dan nog niet uit? Stuur dan een mail naar contact@ownyourgoals.nl. Dan help ik je binnen 3 werkdagen op weg.